– i udvalg
Jeg har hjulpet Sebastopol med at øge antallet af fans og kendskab til deres restaurant via organisk content og annoncering. Især har der været fokus på at lave små videoer fra køkkenet.
Jeg var ansvarlig for de sociale medier hos World Animal Protection Danmark i 2016/17. Jeg hjalp dem med produktion af indhold, både tekst, foto og video – og øge det organiske indhold på Facebook. Derudover hjalp jeg med at opbygge Facebook-kampagner med henblik på fundraising.
Endvidere stod jeg bag launch af deres Instagram account i slut februar 2017, og stod for de organiske post indtil 31. december 2017. På 10 måneder voksede den fra 0 til knap 2000 følgere organisk.
Jeg hjalp DogCoach med at nå deres målsætning om antal af fans på deres hjemmeside. Dette skete gennem indholdsproduktion af video og artikler, samt brugerinddragelse.
Eksempelvis lavede jeg et fast format med Ugens Trick, ligesom vi prøvede nye ting af, som at sætte et Go Pro kamera på en hund. Alt sammen for at fremme forståelse af hunde og øge hundeejeres interesse for hundetræning.